به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ، مجید عبدالهی افزود : به منظور ارائه خدمات رسانی بهینه به مشترکان آب روستایی علاوه بر کشیک کاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در امور ستادی و امورات تابعه این اکیپ ها نیز آماده رفع مشکلات احتمالی و خدمات رسانی مطلوب به مشترکان هستند .
وی ادامه داد : کارکنان ستادی کشیک نوروزی از 8 صبح الی 19 عصر برای پاسخگویی به مشترکان حضور خواهند داشت واکیپ رفع اتفاقات هم آماده خدمات رسانی هستند .
مدیر عامل آبفار مازندران با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت مازندران در روستاها ساکن هستند ، ادامه داد : حضور مسافران در ایام خاص بویژه تعطیلات باعث افزایش جمعیت و بدنبال مصرف بیشتر آب در این استان می شود .
وی بخش عمده ای از مشکلات بوجود آمده در زمینه کمبود آب آشامیدنی در روستاهای استان ر ا ناشی از همین مساله دانست .
وی افزود : با توجه به تعبیه شدن تاسیسات آبرسانی روستایی برای جمعیت بومی در مواقعی که مسافران وارد می شوند این تاسیسات جوابگوی نیاز آنها نیست و مشترکان با کمبود و گاهی قطعی آب مواجه می شوند .
عبدالهی از مردم خواست تا با صرفه جویی 20 درصدی مصرف آب ، در رفع مشکل کمبود این مایه حیاتی مشارکت بکنند .
وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات صورت گرفته برای تامین آب آشامیدنی سالم در مازندران اشاره کرد و گفت : با انجام این اقدامات 231 روستا در 2 سال اخیر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
از 2 هزار و 433 روستای با جمعیت بالای 20 خانوار استان در حال حاضر یکهزار و 591 روستا زیر پوشش شرکت ابفار قرار دارند .
براساس آمارهای شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران 421 هزار مشترک دارد و تامین آب 80 درصد از این تعداد بر عهده شرکت آبفار است .
استان مازندران بنابر بر اخرین امارها 3میلیون و 280هزار نفر جمعیت دارد که حدود 45 درصد انها در روستاها زندگی می کنند.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.