به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران ، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران که در جمع کارکنان این ستاد سخن میگفت، با اشاره به مطلب فوق افزود: علیرغم وجود آسیب های اجتماعی و اخلاقی در فضای مجازی و امیدوار شدن دشمنان برای تاثیر گذاری بر روی افکار عمومی بالاخص نسل جوان و نوجوان، لازم است متخصصان، فرهیختگان و دلسوزان در جهت تأمین امنیت در فضاهای مجازی و رسانه ای و پاسخگویی به شبهات و ضمناً ارائه مطالب ارزشمند و متناسب با فرهنگ ناب محمدی و آموزه های ائمه اطهار علیهم السلام تلاش و مجاهدت نمایند.
وی افزود: اگر آسیب های فضای مجازی بطور صحیح و روشن در جامعه تبیین نگردد، مطمئناً تبعات جبران ناپذیری برای خانواده ها و بخصوص نوجوانان و جوانان بدنبال خواهد داشت و باید اذعان کنیم ما متناسب با گسترش دامنه تاثیر گذاری فضای مجازی، اقدامات مناسبی را بعمل نیاورده ایم.
صالحی عنوان کرد: منطق محکم انقلاب و آموزه های منبعث از فرهنگ وحی و تعالیم نبوی دستمایه های ارزشمندی هستند که در مقام چانه زنی با فرهنگ منحط غربی و آموزه های مادی غرب دست برتر را به جبهه انقلاب می بخشد. ما باید توانمندی های خود را در مدیریت فضای مجازی و مصون سازی فرزندانمان عینیت بخشیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در پایان خاطرنشان ساخت: ایران بزرگ متصل به عاشورای 61 هجری و تعقیب کننده اهداف و آرمان های حضرت سیدالشهداء علیه السلام است. این فرهنگ به ما می آموزد که در راه برقراری و استواری پرچم دین باید سر و جان فدا کرد و در هر شرایطی سنگر حق طلبی و آزادگی را رها نکرد. این افکار نورانی هم اکنون در حال نفوذ به اعماق افکار عمومی منطقه و جهان است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 871882
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.