سرهنگ نعمت اله آزادی روز دوشنبه درتشریح این خبربه خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت ونیز مغازه ها در شهرستان آمل از سه ماه گذشته تاکنون، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد : با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی صحنه های سرقت ، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق شدند، فردی را به اتهام سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: پس از شناسایی ،این متهم به همکاری 4 نفر دیگر از اعضای این باند اعتراف و درنهایت اعضای این باند 5 نفره پس از 3 ماه سرقت دستگیرشدند.
سرهنگ آزادی ادامه داد که اعضای این باند پس از دستگیری در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس به 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، لوازم منزل وابزارصنعتی به ارزش بیش از 2میلیارد ریال درسطح شهرستان آمل اعتراف کردند.
وی، با بیان اینکه 3نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی ودستگیر شدند، از تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
وی همچنین از شهروندان درخواست کرد که با تجهیز ساختمان خود به نگهبان و سیستم های ایمنی از قرار دادن اشیاء قیمتی در ساختمان های در حال ساخت خود داری کنند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.