آیت الله سید رحیم توکل روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه در بابل افزود: اطاعت پذیری مردم ایران از رهبر خود و حضور یافتن در تمامی صحنه های انقلاب یک امر بی بدیلی است که در جهان اسلام نادر است.
وی گفت: ملت ایران در هر زمانیکه رهبرشان حتی از آنان جان بخواهد حاضرند با نثار خون خود برای اعتلای این کشور همت کنند.
وی اظهارداشت: یکی از ویژگی های بارز در انقلاب های دنیا دارا بودن رهبری آگاه و شجاع است که خوشبختانه این ملت یک رهبری شجاع، مدیر و مدبر دارد.
وی اضافه کرد: وقتی رییس جمهور کشور قدرتمندی همانند روسیه دو زانو در مقابل رهبر ما می نشیند و به او می گوید مرا فرزند خود بدانید نشان از بزرگی و اقتدار رهبر ایران است.
وی گفت: وقتی رییس جمهور آمریکا اعلام می کند برجام را پاره خواهد کرد رهبر ایران می گوید اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم که این امر جلوه ای از اقتدار بین المللی رهبر ایران است.
آیت الله توکل در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم از برخی از کمبود ها در کشور گله مند هستند و امروز خانواده هایی داریم که چهار تحصیل کرده بیکار دارند.
وی افزود: مردم نگرانند که ارز کشور بخاطر واردات سنگ قبر، چوب بستنی، عصا و خوراک سگ و گربه از کشور خارج شود.
وی بیان کرد: ملت ما یک ملت آگاه و هوشمند است و وقتی که آنچنان قدرت دارد که موشک نقطه زن تولید کند به طور قطع می تواند این اقلام وارداتی را هم در کشور تولید کند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب بارها به اشتغال و تولید پایدار تاکید کرده است و امروز باید مدیران ما با تخصص و تعهد در مسیر حل مشکلات مردم حرکت کنند تا مردم از تبعیض و بی عدالتی ناراحت نباشند.
مردم بابل همراه با دیگر مردم استان مازندران امروز یکشنبه با انجام راهپیمایی در خیابانهای مرکزی این شهر ، پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.