به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی ربیعی شامگاه شنبه در آئین افتتاح مرکز تصویربرداری و طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس افزود : خدمات درمانی یکی از مهم ترین ترین و ضروری ترین نیاز مردم است که دولت برای دسترسی آسان به این خدمات، تاکنون تلاش زیادی انجام داده است.
وی همچنین با اشاره به فعالیت سازمان تامین اجتماعی در فراهم کردن خدماتی درمانی در کشور ، گفت : با توجه به شرایط کنونی و دشوار برای سازمان تامین اجتماعی ، عملکرد این سازمان نسبت به سال های گذشته در زمینه ارائه خدمات درمانی به مردم خوب بوده است.
ربیعی همچنین با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : در برگزاری سالگرد دهه فجر، باید روزهای نخست انقلاب با دقت مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود : امروز راهکار موفقیت بازگشت به روحیه انقلابی روزهای نخست انقلاب است ، زمانی که مردم و مسئولان یکپارچه و صادقانه در کنار هم برای اعتلای انقلاب اسلامی با تمام وجود گام بر می داشتند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این آئین اظهار داشت: در یک سال گذشته طرح هتلینگ 80 بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق مختلف کشور با برنامه ریزی دقیق در کمترین زمان و با کمترین هزینه اجرا شده است.
سیدتقی نوربخش افزود : در دهه فجر امسال پروژه های تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر 520 میلیارد تومان در کشور اجرا شده است که از این میزان 360 میلیارد تومان آن پروژه های اقتصادی و مابقی واحدهای بیمه ای بوده است.
طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان رازی شهرستان چالوس با یک میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبار سازمان تامین اجتماعی در یک هزار و شش متر مربع اجرا شد.
مرکز تصویربرداری بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان چالوس که به نام مرحوم دکتر محمد صادق زندی نام گذاری شده است با اعتبار پنج میلیارد تومانی ساخته و تجهیز شد که یک میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیر محمد ناصر زندی و چهار میلیارد تومان مابقی آن از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی تامین شده است.
در این مرکز تصویر برداری سی تی اسکن 16 اسلایس نصب است که قابلیت ارتقا برای سی تی عروق و اندام را نیز دارد و همچنین دستگاه رادیو گرافی دیجیتال نیز در این مرکز نصب شده است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.