علی یاری سراجی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : سالانه شهرداری برای حمل زباله هر خانوار شهری 150 هزار تومان هزینه می کند ، این درحالی است که شهروندان به طور متوسط تنها 24 هزار تومان پول حمل زباله را پرداخت می کنند .
وی میزان زباله شهری در شهرستان جویبار را روزانه 50 تن اعلام کرد .
بنابر امارها شهرستان جویبار نزدیک به 77 هزار نفر و شهر جویبار مرکز ان حدود 30هزار نفر جمعیت دارد .
شهردار جویبار با بیان اینکه نیازمند همکاری و مشارکت مردمی برای رفع مشکلات شهری در این شهرستان هستیم ، گفت که اگر بنا است تا شهرداری استوار بماند نیازمند به مشارکت مردمی هستیم تا در راستای توسعه شهری گام موثری برداریم .
یاری با اشاره به اینکه مشارکت مردمی نیازمند اعتمادسازی مردم به شهرداری است ، افزود : در این راستا مشوق هایی را برای جلب اعتماد سازی مردم در نظر گرفته ایم .
** بهره برداری از چهار طرح عمرانی در شهرداری جویبار
وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال چهار طرح در شهرداری این شهرستان به بهره برداری رسیده است ، گفت که این طرح ها شامل آسفالت مسکن مهر به میزان پنج هزار و 860 متر مربع ، بازگشایی خیابان 20 متری ، روشنایی خیابان شریعتی و گلخانه زینتی بوده است .
شهردار جویبار میزان هزینه به بهره برداری رسیدن این طرح ها را بیش از یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام کرد .
**شهرداری جویبار به دنبال راه اندازی موزه کشتی
یاری با بیان اینکه شهرداری جویبار به دنبال راه اندازی موزه کشتی در این شهرستان است ، گفت که شهرداری زمین را در نظر گرفته است و برآورد هزینه اولیه برای اجرای این طرح 200 میلیون تومان است که اگر خیرین به کمک شهرداری بیایند این طرح آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه این شهرستان به پایتخت کشتی مطرح است ، گفت که با راه اندازی این طرح مدال های نام آوران این شهرستان در این موزه به نمایش گذاشته می شود .
شهردار جویبار همچنین راه اندازی موزه را راه موثر برای جذب گردشگر در این شهرستان اعلام کرد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.