به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مهندس سهراب طور معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مهندس طور اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی برد بطول 7 کیلومتر و احداث یکدستگاه پل با دهانه 12 متر در این شهرستان به اجرا در آمده است.
معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد : آسفالت راه روستایی برد بطول 7 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال بوده که 3 کیلومتر انتهایی مسیر از محل مشارکت های مردمی به انجام رسیده است.
وی افزود : پل راه روستایی برد نیز با دهانه 12 متر با صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال بوده که مبلغ یک میلیارد ریال آن از اعتبار بنیاد برکت و 5 میلیارد ریال آن از منابع دولتی هزینه شده است.
گفتنی است در ایام ا.. دهه فجر امسال در حوزه راه روستایی حدود 170 کیلومتر آسفالت راه روستایی با صرف اعتباری معادل 257 میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان بهره برداری و مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 858606
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.