به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح ها شامل مدرسه دبیرستان 6 کلاسه برکت و دبستان زنده یاد موسی بریجانی است .
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم افتتاح دبیرستان 6 کلاسه برکت گفت که در شهرستان قائمشهر 330 مدرسه با بیش از ٥١ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.
سید علی قاسمی با بیان اینکه دبیرستان 6 کلاسه برکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است ، افزود : این مدرسه با همت خیرین آغاز و با اعتبارات استانی و بنیاد برکت تکمیل و بهره برداری شد.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان این مدرسه طی دو سال در شرایط سخت مشغول به تحصیل بودند ، بیان کرد : هم اکنون در این مدرسه 270 دانش آموز به تحصیل مشغول خواهند شد .
مدیر کل آموزش و پرورش در پایان از استاندار خواست با توجه به اینکه سهم بری آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی استانی و از میانگین کشوری از نصف پایین تر است تقاضا سهم بری بیشتر را داشته است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران هم در افتتاح دبستان زنده یاد موسی بریجانی هزینه ساخت این مدرسه را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد .
شیرزاد با بیان اینکه این مدرسه با 12 کلاس به بهره برداری رسید گفت که در این مدرسه در دو نوبت 230 دانش آموز به تحصیل مشغول هستند.
وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال در مازندران شاهد به بهره برداری 15 فضای آموزشی بوده ایم ، گفت : این فضاهای آموزشی با 111 کلاس درس و هزینه ای بالغ بر 21 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
استاندار مازندران هم در این مراسم گفت : هر اتفاقی در کشور شاهد آن هستیم نشات گرفته از اتحاد و همبستگی بوده است.
محمد اسلامی افزود : تاکنون مردم و دولت با اتحاد و همسبتگی هایی که وجود داشته توانسته اند موفقیت ها را در کشور گسترش دهند .
وی تاکید کرد : ماهم به عنوان خادمان مردم با شهدا میثاق خواهیم بست تا آنچه که داریم بتوانیم در خلق به مردم به منصه ظهور برسانیم.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.