به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران مهندس آبادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء عنوان نمود : موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مهندس آبادی اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء ضمن اشاره به اجرای عملیات آسفالت راههای روستایی این شهرستان گفت : پروژه های زیر از جمله پروژه های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤلین شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.
بهسازی و آسفالت سوچلما به ارم بطول 4 کیلومتر ، بهسازی و آسفالت بند بن - لایی بطول 6 کیلومتر ،بهسای و آسفالت کمیشان بطول 2.8 کیلومتر،آسفالت راه روستایی درم 1.5 کیلومتر،اسفالت راه روستایی حلماسر - طوسکلا بطول 2 کیلومتر همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار خواهد گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 852462
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.