به گزارش ایرنا، مجید عبدالهی روز پنج شنبه در اولین روز از دهه فجر در آیین افتتاح ایستگاه آبرسانی شهدای زاغمرز شهرستان بهشهرافزود: این طرح ها شامل سه طرح آبرسانی روستایی، تصفیه خانه و یک پروژه فاضلاب روستایی در شهرهای بهشهر، گلوگاه، کلاردشت و جویبار است.
وی گفت: با استفاده از این افتتاحیه ها 3400 خانوار و بیش از 10 هزارنفر در 11 روستای استان از این پروژه ها بهره مند می شوند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت:برای اجرای این طرح ها 25 کیلومتر خطوط انتقال، حفر و تجهیز دو حلقه چاه، 5 ایستگاه پمپاژ ، 3 دستگاه دیزل ژنراتور و 27کیلومتر شبکه توزیع ایجاد شده است.
عبدالهی گفت: تا پایان سال 96 تلاش داریم تا پروژه های آبرسانی به 100 روستای مازندران به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، ایستگاه آبرسانی شهدای زاغمرز شهرستان بهشهر با 34 میلیارد ریال اعتبار برای بهره مندی 4 روستای منطقه و 8 هزار نفر از مشترکان با حضور عبداللهی مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران، شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ، خنجری فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.
در دولت تدبیر و امید 366 روستای مازندران با جمعیت افزون بر 300 هزار نفر و با صرف اعتباری معادل یک هزار میلیارد ریال از آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.
هم اکنون 432 طرح آبرسانی نیمه تمام در مازندران وجود دارد که برای تکمیل آنها بیش از سه هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.