محمد محمدیان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش برای بازگشایی جاده های محاصره در برف از صبح امروز آغاز شده و تا شب هنگام ادامه داشته اما شدت بارش برف و کولاک مانع از بازگشایی همه مسیرها شده است.
وی گفت: در محور بندبن لایی، جاده های اصلی تا لایی بازگشایی شده و همچنین محور ارم هم تا حدودی بازگشایی شده است.
بخشدار هزارجریب نکا بیان داشت: با وجود بارش برف، راه های ارتباطی اصلی بیشتر مناطق هزارجریب نکا در سایه تلاش بی وقفه نیروهای راهداری و انجام عملیات برفروبی، نمک و شن پاشی باز است اما راههای آنتنی و فرعی همچنان در محاصره برف است.
محمدیان اظهار کرد: بارش برف در منطقه هزارجریب نکا، تردد در جاده های منطقه را با مشکل مواجه کرد و باد و بوران همچنین فعالیت های مختلف کشاورزی و دامداری در این بخش را متوقف کرده است.
وی گفت: با توجه به اعلام یخبندان در مناطق کوهستانی از امشب، نمک پاشی جاده ها توسط راهداران در حال انجام است تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.
بارش برف که از روز شنبه هفتم بهمن ماه از غرب مازندران شروع شد در 24 ساعت گذشته با شدت بیشتری در تمام مناطق این خطه شمال کشور گسترده شد و همچنان ادامه دارد.
هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که از عصر امروز به تدریج از غرب استان شدت ناپایداری کاسته شود و از فردا سه شنبه دهم بهمن ماه آسمان مازندران صاف و آفتابی شود.
براساس این گزارش با صاف شدن آسمان مازندران از امشب، دمای هوا تا 7 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت و سطح جاده ها نیز لغزنده و پوشیده از یخ خواهد شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.