به گزارش خبرنگار ایرنا، درنشست حدود دو ساعته که درسالن همایش های دانشگاه شمال آمل برگزار شد، حدود100 مربی با درجه بین‌المللی وملی والیبال از شهرستانهای مازندران حضور داشتند.
همچنین امیرخوش خبرسرپرست و پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال به همراه تقوی رییس، داوودی دبیرهیات والیبال مازندران و حق شناس رییس هیات والیبال شهرستان آمل حضور داشتند.
رییس هیات والیبال مازندران گفت که این دوره با هدف ارتقاء سطح دانش فنی مربیان با حضور سرمربی تیم ملی برگزار شد و خوشبختانه مربیان مازندرانی هم استقبال خوبی ازاین دوره داشتند.
سیدمیلادتقوی افزود: از چندماه قبل تاکنون با رایزنی انجام شده با فدراسیون والیبال ، زمینه حضور ' ایگور کولاکوویچ 'سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع مربیان مازندران فراهم شد و قطعا این دوره ها در آینده نیز دراستان برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال هم از تعداد مربیان شرکت کننده در این دوره ابراز شگفتی کرد و افزود: انتظار اینگونه استقبال را نداشتم و شرکت کنندگان انگیزه بسیار زیادی برای آموختن داشتند.
ایگور کولاکوویچ، با اشاره به حضور فعال مربیان در مباحث دوره گفت: آنان علاقمند به یادگیری مباحث مختلف بودند و نحوه مشارکت‌شان در مباحث کلاس گواهی بر این ادعاست.
وی، سطح فنی مربیان شرکت کننده در دوره را بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: اینکه مازندران بیش از 100 مربی سطح بالا دارد برای تداوم رشد و توسعه ورزش والیبال این کشور نکته بسیار مهمی است.
بازدید از سالن 10هزارنفری آمل
سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنین عصرچهارشنبه از سالن ورزشی 10هزار نفر ودرحال ساخت کاله مازندران در آمل بازدید کرد.
کولاکوویچ دراین بازدید از نزدیک در جریان مراحل ساخت، ظرفیت سالن ومجموعه های وابسته آن آشنا شد.
**کولاکوویچ میهمان ویژه دومسابقه والیبال درمازندران
سرمربی تیم ملی والیبال ایران عصرچهارشنبه همچنین برای تماشای بازی تیم های ساری21 و سایپاتهران به ساری سفر کرد ودرآخرین برنامه کاری خود به مازندران، بازی تیم های کاله وبانک سرمایه را که درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود، تماشاخواهد کرد.
کولاکوویچ عصرسه شنبه به همراه امیرخوش خبر وپیمان اکبری سرپرست ومربی تیم ملی والیبال ایران به شهرستان آمل سفر کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.