سیزدهمین دوره این مسابقات که با هماهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت امور خارجه و از طریق ایجاد ارتباط با نهادهای علمی خارجی برای اولین بار بین المللی شده است ، 16 تا 18 بهمن ماه امسال برگزار می شود .
کمیل یزدانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که در مجموع تاکنون 150 تیم با 500 نفر شرکت کننده تاکنون آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرده اند.
وی تیم های خارجی شرکت کننده در این مسابقات را از فرانسه ، کانادا ، کره جنوبی ، کروواسی ، ترکیه ، رومانی و تایوان معرفی کرد.
یزدانی گفت که این دوره از مسابقات در 16 لیگ ؛ جنگجو دانش آموزی ، جنگجو سبک وزن ، جنگجو سنگین وزن ، مسیریاب آزاد ، مسیریاب دانش آموزی ، پرنده دقتی ، پرنده سرعتی ، هوش مصنوعی ، آتش نشان ، نمایشگاه اختراعات و ابتکارات ، حل ماز ، مین یاب ، زیر دریایی ، شناور هوشمند ، فوتبالیست دانش آموزی و کمیکار در دانشگاه صنعتی بابل برگزار خواهد شد.
وی افزود : در این دوره نیز با حمایت های مالی و معنوی تعدادی از سازمان‌های دولتی و خصوصی، تلاش مضاعفی در جهت جذب فعالان حوزه رباتیک، الکترونیک، مکانیک و هوش مصنوعی صورت گرفته است.
خبرنگار : زینب حبیب پور گودرزی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.