به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پی وقوع سانحه ناگوار آتش سوزی کشتی نفتکش سانچی و جان باختن جمعی از دریادلان ایران اسلامی ، همزمان با سراسر کشور ، شهرستان قائمشهر و خانواده ' میلاد عنایتی ' در غم فقدان عزیر خود عزادار است .
علیرضا عنایتی پدر این شهید اهل روستای ارزفون ساری است اما سال هاست که در شهرستان قائمشهر و در ترک محله زندگی می کند.
وقتی وارد ترک محله - کوچه مولوی 25 می شویم بنری بزرگ از افسر سوم ' شهید میلاد عنایتی ' به چشم می خورد و دوستان این مرحوم در ابتدای کوچه حجله ایی گذاشته اند و صدای قرآن فضای کوچه را طنین انداز کرده است .
پدر مرحوم میلاد عنایتی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : فرزندم در یک خانواده مذهبی بزرگ شد و احترام به بزرگ ترها را سرلوحه کارش قرار می داد و بسیار خانواده دوست بوده است .
علیرضا عنایتی با بیان اینکه فرزندم در مقطع تحصیلی راهنمائی زبان انگلیسی را از بر و حفظ بوده و پنج سال نیز در دانشگاه نفت بورسیه بود ، گفت : تقریبا 2 سالی است که در عرشه کشتی به طور رسمی به فعالیت می پرداخت .
عنایتی با اشاره به اینکه من کارگری هستم که دوران جنگ را تجربه کرده ام ، بیان کرد : هنگامی که 18 سال داشته ام ، فرمانده ام در بغلم شهید شد و سختی های زیادی را متحمل شده ام و حال غم از دست دادن فرزندم به بار سختی هایم افزون شده است .
وی با بیان اینکه فرزندم سه ماه پیش دل به دریا زد ، افزود : قبل از آنکه کشتی به ساحل بنشیند ، 10 روز قبل اعلام کرده اند که کشتی آتش گرفت و من این حس را کرده ام که فرزندم شهید شده است .
میلاد عنایتی افسر سوم کشتی نفتکش سانچی متولد 1368 از شهرستان قائمشهریکی از جانباختگان این واقع غمبار است که در ماموریت دریائی و در مسیر خدمت و اعتلای کشوراسلامی ایران ، جان عزیزش راتقدیم ملت و انقلاب اسلامی کرده است .
از دریادل میلاد عنایتی ، یک فرزند پسر به یادگار مانده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.