برخی از شبکه های اجتماعی از امروز چهارشنبه مدعی آتش سوزی در واگن قطار در یکی از ایستگاههای راه آهن قائمشهر شدند. مدیر کل شرکت راه آهن شمال کشور به خبرنگار ایرنا گفت : برای آمادگی هر چه بیشتر آتش نشانان و عوامل تیم امداد شرکت راه آهن هنگام وقوع حادثه آتش سوزی بنا به درخواست آتش نشانی قائمشهر این مانور صبح امروز در یکی از ایستگاه های این شهر برگزار شد .
یوسف گران پاشا افزود : براساس هماهنگی های صورت گرفته با شرکت راه آهن شمال و ایستگاه راه آهن قائمشهر ، این مانور با آتش زدن واگن یکی از قطاارها انجام شد و تیم های سازمان آتش نشانی به همراه نیروهای عملیاتی راه آهن برای اطفای حریق فرضی وارد عمل شدند .
وی ادامه داد : برگزاری مانور اطفای حریق و مقابله با آتش سوزی به صورت همیشگی و مداوم با همکاری سازمان های آتش نشانی در ایستگاه های مختلف راه آهن مازندران برگزار می شود .
مدیر کل راه آهن شمال گفت که برگزاری این مانورها در افزایش توان تیم های عملیاتی شرکت راه آهن و نیز آمادگی بیشتر نیروهای آتش نشان تاثیر خواهد گذاشت .
مسیر ریلی شرکت راه آهن شمال به طول 400 کیلومتر ازگرمسار در استان سمنان آغاز می شود و تا گلوگاه در استان مازندران ادامه دارد .
بیش از 20 ایستگاه راه آهن در این طول مسیر وجود دارد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.