بر اساس این اطلاعیه ، بارندگی از امروز ابتدا به صورت پراکنده از غرب مازندران آغاز می شود و تا اواخر روز یکشنبه ادامه دارد .
معاون توسعه پیش بینی هواشناسی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس نقشه پیش یابی ، از امشب بارش باران و برف در مازندران آغاز می شود و این وضعیت تا بامداد روز دوشنبه ادامه خواهد داشت .
احمد اسدی افزود : هم اکنون آسمان تمامی مناطق استان ابری است و دمای هوا در بعضی از مناطق استان مانند بلده نور زیر صفر است .
وی توضیح داد : بارش ها در 48 ساعت آینده در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود و در مناطق جلگه ای شاهد باران خواهیم بود ولی بارش ها به طور کلی در این مدت معمولی بوده و شاید نسبت به چند روز پیش کمتر باشد .
استان مازندران از سه شنبه هفته پیش هم شاهد بارندگی در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی بود. میزان بارندگی در بعضی مناطق تا 70 میلی متر گزارش شده بود.
معاون هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که از امشب کاهش دما در مناطق کوهستانی سبب می شود تا ساکنان این مناطق طی یکشنبه و دوشنبه شب دمای زیر صفر و یخبندان را تجربه کنند.
دمای هوای مرکز مازندران در حال حاضر 10 درجه سانتی گراد بالای صفر است و رامسر با 12 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین نقطه مازندران محسوب می شود .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.