به گزارش ایرنا ‌، قاسم احمدی لاشکی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان چالوس افزود :‌ اینکه عده ای به بهانه نارضایتی از وضعیت موجود در کنار عده ای از افراد جامعه به کف خیابان ها بیایند در کمال ناباوری دست به اقداماتی مانند سوزاندن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ، توهین به شهدای مدافع حرم و شعارهایی علیه نظام اسلامی سردهند ، باید علت بروز چنین حوادثی را شناسایی و با عاملان آن ها برخورد کرد.
وی اظهار داشت :‌چنین حوادثی به هویت ملی ، ارزش های اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد می کند و به آسانی قابل جبران نیست.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ، بیکاری و پائین آمدن قدرت خرید مردم را از مشکلات جدی جامعه در کشور معرفی کرد و گفت :‌ اما اگر همه منشاء‌ این مشکلات و گرفتاری ها را دولت بدانیم چنین تصوری بدور از انصاف است.
احمدی افزود :‌دولت در لایحه بودجه سال 97 بیشترین تسهیلات را در حوزه اشتغال نوشته است ،ضمن آنکه مجلس شورای اسلامی در قالب لایحه مصوب کرده تا از صندوق توسعه ملی حدود یک و نیم میلیارد دلار برای حل معضل بیکاری برداشت شود.
وی اظهار داشت :‌ برای جذب این اعتبار همه مسئولان ادارات همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا گروه های هدف بتوانند از مزیت های این طرح ها در آینده نزدیک بهره ببرند.
فرماندار چالوس نیز دمیدن روحیه امید ، توجه به خواسته های بحق مردم ، برنامه ریزی و نیز بهره گیری از همه ظرفیت های موجود را به عنوان راهکاری موثری برای حل معضل بیکاری در شهرستان معرفی کرد.
محمدناصر زندی با اشاره به حوادث اخیر در جای جای کشور افزود :‌ نباید به بهانه گرانی تخم مرغ دولت را مورد هدف قرارداد نکته مهم اینکه قبل از شکل گیری دولت دهم یکی از مهم ترین مشکلاتی که مردم از آن رنج می بردند بی ثباتی قیمت ها بود.
اوایل هفته گذشته ناآرامی های به بهانه گرانی و نیز بیکاری در برخی شهرهای کشور رخ داد .
خبرنگار:‌مهراب زکی پور کینجی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.