به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله رضیان روز پنجشنبه در آئین افتتاح یک مجموعه خدماتی در قائمشهر افزود : نمایندگان مجلس وظیفه خود می دانند تا به عنوان نمایندگان مردم به گونه ای برنامه ریزی کنند تا فشار به قشر ضعیف جامعه وارد نشود.
وی با تاکید بر این که مردم نباید اجازه دهند دشمن از شرایط اقتصادی امروز کشور سوء استفاده کند ، گفت : درست است که مشکل در کشور وجود دارد ، اما نگاه مجلس در این ایام این بوده که بتواند با برنامه ریزی درست اجازه ندهد فشار بیشتری بر مردم وارد شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اشتغالزائی را مهم ترین برنامه دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال 97 معرفی و تاکید کرد که باید از تمام ظرفیت های کشور در همه بخش های برای ایجاد فرصت شغلی و به کارگیری جوانان بیکار استفاده کرد.
وی از بخش خدمات به عنوان یکی از بخش های دارای ظرفیت بالا برای اشتغالزائی یاد کرد و افزود : اگر به این بخش به صورت جدی و اصولی توجه شود ، می توانیم ظرفیت بالایی را در امر اشتغال زایی فراهم کنیم .
رضیان گفت : تحریم و مشکلاتی که در منابع درآمدی کشور در سال های گذشته ایجاد شده بود ، سبب شد تا فضای کسب و کار رونق مناسبی نداشته باشد ولی هم اکنون همه تلاش دولت و مجلس این است که با برنامه ریزی مناسب این فضا را متحول و پر رونق کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید جوانان را به نوآوری و گسترش دادن فضای کسب و کارهای نوین تشویق کنیم ، افزود : یکی از ظرفیت های استان مازندران برای اشتغالزائی و ایجاد درآمد ، جذب گردشگر است که متاسفانه استفاده مطلوب در این زمینه انجام نشده است .
نماینده مردم قائمشهر در مجلس یکی از برنامه های استاندار جدید را فعال کردن بخش گردشگری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان و ایجاد اشتغال معرفی و ابراز امیدواری کرد که با این اقدام بخش زیادی از معضل بیکاری در استان رفع شود.
در این مراسم مجموعه فروشگاهی ' هایپر آرین ' با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان افتتاح شد.
این مجموعه برای 200 نفر در شهرستان قائمشهر ایجاد شغل کرده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.