به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره هفت رشته قرآنی شامل حفط ، قرائت، تواشیح ، اذان ،ابتهال، همخوانی و سرود ،چهار رشته سینمایی فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی ، سه رشته ادبی این جشنواره نیز شامل مقالات، شعر، داستان ، سه رشته نمایشی تئاتر ،تعزیه،نمایشنامه خوانی و سه رشته تجسمی شامل نقاشی ، خوشنویسی و عکس است.
حسن سلطان پناه دبیر جشنواره قرآن و عرت مازندران شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران گفت که برترین‌های این مسابقات از سه میلیون تا 15میلیون ریال جوایز نقدی دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استاندار و دیگر مسئولان استانی در ساری برگزار می شود، اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان ،واقفین مربیان و نخبگان قرآنی از برنامه های این جشنواره است.
وی به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت همسو با 20 رشته این جشنواره در محل سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اشاره کرد و گفت: 16دستگاه اجرایی و نهاد دولتی و غیردولتی از جمله موسسه فرهنگی و هنری قرآن و عترت نورالهدی ساری، سازمان تبلیغات اسلامی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دانشگاه مازندران ، سازمان بسیج مردمی ، اوقاف و امور خیریه ، حوزه علمیه ، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری ساری همکاری دارند.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.