به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی حسینی چهارشنبه شب در حاشیه هفتمین دوره همایش شلاب در بابل به خبرنگار ایرنا بیان کرد: ساختار بودجه 97 متفاوت از تمام بودجه های بعد از انقلاب است و در سال آینده بودجه عملیاتی و برای فعالیت های مشخص بودجه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه تجربه اول دولت در این نوع بودجه نویسی بوده کار بسیار قشنگی است که دولت توانست از بودجه نویسی سنتی خارج و آن را عملیاتی کند .
حسینی بیان داشت: جدول 17 بودجه کشور که همیشه گلایه هایی را از سوی اصحاب فرهنگ و هنر به خود داشته است در سال 97 ساماندهی شده که این یک اتفاق ارزشمندی است.
وی افزود: این ساماندهی به گونه ای بوده است که بخشی به زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد درآمده و بخشی دیگر به سازمان تبلیغات واگذار شده است.
وی اظهارداشت: ممکن است که چیزی از آنان کم نشده باشد ولی آنچیزی که مهم است ساماندهی و ارائه برنامه و کارنامه در این جدول می باشد.
حسینی اضافه کرد: خوشبختانه اعضای کمیسیون تلفیق مجلس هم از ترکیب بسیار خوبی برخوردار هستند و نشستی که در روز گذشته با این کمیسیون داشته ایم نگاه مثبتی به حوزه فرهنگ دارند.
وی گفت: برغم محدودیت های مالی دولت در سالجاری اعتبار خوبی به حوزه فرهنگ داده است که اگر همین مقدار هم تخصیص یابد برای اصحاب فرهنگ و هنر قابل قبول است.
معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهارداشت: جهان، ایران را به عنوان یک کشور اقتصادی، صنعتی یا کشاورزی نمی شناسد بلکه به عنوان یک کشور فرهنگی می شناسد که امیدواریم با حمایت مردم و حمایت دولت و نبوغ فرهنگی و هنری هنرمندان این پرچم که در جهان به اهتزاز درآمده است همیشه برافراشته باشد و برای کشور ما یک افتخار محسوب می شود.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.