براساس اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران ، ساعت حدود 11 دقیقه بامداد امروز زلزله ای با قدرت سه و نیم ریشتر در جنوب غربی مازندران رخ داد که کانون آن شرق شهر پل سفید واقع در شهرستان سوادکوه بود .
عبدالجواد توحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : براساس آخرین آمار و اطلاعات کسب شده ، این زلزله به شهرها و روستاهای شهرستان سوادکوه خسارتی وارد نکرده است .
وی همچنین گفت که با توجه به اینکه مسیر جاده ترانزیتی سوادکوه به تهران از درون شهر پل سفید می گذرد ، این زلزله خللی در تردد خودروهای عبوری هم ایجاد نکرده است و همچنین تمامی مسیرهای روستایی باز است .
فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه شدت زلزله زیاد نبود ، افزود : اما تمامی نیروهای امدادی شهرستان در آماده باش به سر می برند.
توحیدی همچنان از شهروندان خواست تا به شایعه پراکنی و بزرگنمایی حوادث در فضای مجازی توجه نکنند .
او گفت : برخی از افراد سودجو برای افزایش عضو کانال های خود اقدام به شایعه پراکنی و بزرگنمایی حوادث می کنند که باعث ایجاد وحشت در بین مردم می شوند.
شهرستان سوادکوه با نقطه شهری پل سفید ، زیراب و آلاشت ، 171 روستا دارد و دارای 90 کیلومتر راه اصلی و 700 کیلومتر راه فرعی و روستائی است .
رانش و ریزش در طول سال بویژه مواقع بروز حوادثی نظیر زلزله و سیل ، اصلی ترین عاملی است که باعث مسدودیت راههای روستایی و یا گاهی راههای اصلی در شهرستان سوادکوه می شود .
خبرنگار : رضا غلامی *** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.