به گزارش خبرنگار ایرنا، در آغاز هفته هشتم این مسابقات که با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد، در حساس ترین دیدار تیم کاله جوان مازندران که پیش ازاین دیدار در رده سوم جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار داشت، در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با نتیجه 3بریک مغلوب میهمان خود تیم راه‌یاب ملل مریوان شد.
شاگردان احمد فتاح در تیم کاله جوان مازندان دراین دیدار و درحالی که بیش از 250تماشاگر آملی از نزدیک نظاره گر آن بودند، ست نخست را با امتیاز ( 28 بر 26 ) از میهمان مریوانی خود پیشی گرفتند ، اما در ادامه در ست های دوم تا چهارم اسیرهنرنمایی وانگیزه بالای حریف شدند.
مریوانی ها هم در ست های دوم، سوم وچهارم به ترتیب با امتیازهای(21 بر 25) (27 بر 29) و (14 بر 25) ودر مجموع 3 بریک صاحب برتری شدند.
ازنکات جالب توجه این دیدار، سه کارت زرد و قرمز بود که داور نخست این دیدار به' دانیال صادقی 'بازیکن شماره 7 کاله و 'محمد امین حیدری' بازیکن شماره 7 راه یاب ملل کارت زرد نشان داد و با نشان دادن کارت قرمز ' عبدالله حقیقی' بازیکنان شماره 16 کاله جوان را از زمین مسابقه اخراج کرد.
نماینده مریوان با کسب 3 امتیاز ارزشمند از کاله جوان مازندران صاحب پنجمین پیروزی این فصل خود شد وبا 16 امتیاز جایگزین تیم کاله جوان در رده دوم جدول رده بندی گروه یک مسابقات شد.
تیم کاله مازندران هم با 5 برد و 14 امتیاز گذشته به رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.
** شهرآورد مازنی ها به سود تیم توپکا بابلسر
همچنین در دیگر دیدار مهم آغاز مرحله برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال مردان کشور در شهر بابلسر، تیم توپکا این شهر میزبان تیم بیمه رازی نور بود و با نتیجه 3 برصفر میهمان انتهای جدولی خود را با شکست بدرقه کرد.
تیم توپکا بابلسر دراین دیدارکه فقط 68 تماشاگر در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت این شهر از نزدیک مسابقه را تماشاکردند، با امتیازهای ( 25 بر16 ) ، (25 بر 20 ) و ( 25 بر 18 ) میهمان هم استانی خود تیم بیمه رازی نور را با شکست بدرقه کرد و 3 امتیاز ارزشمند خانگی را به حساب اندوخته های خود اضافه کرد.
تیم توپکا بابلسربا کسب چهارمین پیروزی خود، جمع امتیازهای خود را به 14 رساند وبه رده پنجم جدول رده بندی گروه یک صعود کرد.
تیم بیمه رازی نور هم با پذیرش این ناکامی و با یک پیروزی وکسب فقط 2 امتیاز از بازی های گذشته در انتهای جدول گروه یک باقی ماند.
مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور جام شهید 'محسن حججی' با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیم درحال برگزاری است.
مازندران با سه تیم کاله جوان مازندران، توپکا بابلسر و بیمه رازی نور در گروه یک این مسابقات حضور دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.