به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، علی پیرفلک ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در استان را از ابتدای امسال تاکنون 260 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت که امسال در مجموع یکهزار و 662 فقره پرونده قاچاق کالا در مازندران تشکیل شد و برای برخورد در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت .
او افزود که آمار پرونده قاچاق کالا نیز در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد بیشتر شد.
** تحریم خرید کالای قاچاق
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مانزدران هم در این نشست گفت که برای جلوگیری از قاچاق کالا ، باید به مردم اطلاع رسانی شود تا آنان نسبت به عواقب خرید این کالاها آگاه و از خرید آنها منصرف شوند.
علیرضا یونسی افزود : در شرایط فعلی مردم ما از اثرگذاری های ناگوار خرید کالای قاچاق بر اشتغال جوانان و واحدهای تولیدی و صنعتی آگاهی لازم را ندارند.
وی گفت : اگر مردم را با عواقبی که خرید کالاهای قاچاق از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی می تواند به جامعه ما وارد کند، آشنا شوند، ورود این کالاها کاهش خواهد یافت.
جانشین استاندار در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزش برخورد با عوامل قاچاق کالا و ارز را بهترین راهکار برای پیشگیری از ورود این لوازم به داخل کشور دانست و تاکید کرد : برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان باید تمام دستگاههای مسئول وارد گود شوند و به وظایفشان عمل کنند تا این پدیده شوم ریشه کن شود و اقتصاد داخلی رونق گیرد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.