یحیی عسگری پور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بارش برف که از عصر شنبه در تعدادی از روستاهای کوهستانی این بخش آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد ، حدود 5 تا 10 سانتی متر ارتفاع پیدا کرده است .
وی ادامه داد : البته بارش باران در مناطق جلگه ای و جنگلی این بخش از روز گذشته تاکنون به تدریج ادامه دارد.
بخش امامزاده عبدالله آمل با بیان اینکه راه ارتباطی همه روستاهای برفگیر این بخش هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد ، از شهروندان درخواست کرد که به بهانه تفریح و حضور در مناطق جنگلی، در مناطق کوهستانی سفر نکنند.
عسگری پور با بیان اینکه ساکنان روستاهای کوهستانی این بخش باید بموقع و تا پیش از آغاز فصل سرما نسبت به ذخیره سوخت زمستانی اقدام کنند ، به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این مناطق نیز توصیه و تاکید کرد که به صورت جدی و با هماهنگی با ادارات ذیربط پیگیر تامین وسوخت اهالی باشند.
وی یادآورشد که پیش از فصل سرما در پی درخواستی از سوی اداره توزیع برق شهرستان آمل مبنی برهرس درختان مزاحم در مسیرخطوط انتقال برق، این کار با هماهنگی دهیاران بیشتر روستاهای این بخش انجام شده وقطعی برق به بهانه وزش باد، باران وطوفان وبرف دیگر قابل نیست.
بخش کوهستانی وییلاقی بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با حدود 52 روستا در مسیر آمل به چمستان و بخشی در مسیر جاده هراز واقع است و بیش از 25 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.