به گزارش خبرنگار ایرنا ، فصل جدید دومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای مازندران در بخش مردان و زنان روز جمعه سوم آذر ماه آغاز می شود و در این فصل چهار تیم مردان و 9 تیم زنان شرکت دارند .
در مسابقات امسال لیگ هندبال شهدای مازندران در بخش مردان تیم های بیمه آسیا آمل ، هیات بهشهر ، هیات ساری و ایمن بتن نوشهر به صورت دوره ای با هم رقابت خواهند کرد.
همچنین در دومین دوره لیگ هندبال شهدای مازندران که با استقبال خوب بانوان مواجه شده ، 9 تیم در دو گروه در مراسم قرعه کشی شرکت کردند و حریفان خود را شناختند.
در گروه یک این مسابقات چهار تیم ، آینده سازان مامطیر، چلندر، هیات سرخرود و هیات بابلسر حضور دارند.
در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های هیات قائمشهر، اسرام بابل، هیات آمل، ونوش و مصالح ساختمانی دیوج با هم رقابت خواهند کرد.
رییس هیات هندبال مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که مسابقات لیگ امسال بر اساس آئین نامه های ابلاغی و تدوین شده فدراسیون برگزار می شود و مکان، ساعت، اسامی داوران و ناظران بازیها حداقل تا 48 ساعت قبل از هر بازی اعلام خواهد شد.
محمدحسین شکیبافر افزود که تاکید جدی امسال بر نظم و رعایت مقررات در طول برگزاری است تا بتوان از این مسابقات استعدادهای خوب هندبال استان شناسایی و در تیم های باشگاهی و ملی معرفی شوند.
وی یادآورشد که تیم قهرمان مسابقات بانوان و مردان استان به عنوان نماینده مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.