دکتر فرزاد گوهردهی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران در پیامی درگذشت فرامز درخشنده سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در مازندران را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از ساری،متن پیام تسلیت مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران بدین شرح است :خبرنگار واژه‌ای سراسر شور و اشتیاق است و همواره شکوه نام ایران در عرصه‌های مختلف با ایستادگی و هنرآفرینی این راویان صدیق اخبار میسر می‌شود.

بی شک فقدان و درگذشت جناب آقای فرامرز درخشنده ؛ خبرنگار زحمتکش و بی ادعا برای جامعه ی رسانه ای مازندران ضایعه‌ای دردناک محسوب می شود.

مرحوم درخشنده با خدمات ارزشمند و قابل تحسین خود در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، از نظر ویژگی‌های اخلاقی و تواضع و فروتنی نیز زبانزد جامعه رسانه و مطبوعات بود.

همت عالی، تلاش ماندگار، روح بلند و آسمانی او و شخصیت وزین مرحوم درخشنده در قلم متعهد و متعالی او و نوشتارهای هدفمندش متبلور بوده است.

قلم او قلمی با محتوای دلسوزانه، حقیقت‌محور و خیرخواهانه بوده که طریقت ماندگاری از حضور اندیشمندانه، مسئولیت‌مدار و خلاق را رقم زده است.

بدون شک خاطره زحمات آن مرحوم در پوشش رخدادهای های اجتماعی، فرهنگی  هرگز از اذهان جامعه و رسانه پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم درخشنده و دوستان عزیزش و کلیه رسانه های استان، از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم ، طلب مغفرت و آرامش ابدی دارم.

روحش شاد و یادش گرامی.

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.