به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس سعید توکلی مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران و هیئت همراه طی جلسه ای با هیئت رئیسه منطقه نه دیدار کردند.

توکلی در این جلسه با اشاره به سرمای شدید زمستان سال گذشته اظهار کرد: توانستیم با همت مضاعف و تدابیر اندیشیده شده از این وضعیت سربلند بیرون آییم.

وی به تزریق گاز به استان‌های شمالی از طریق خط لوله دامغان - کیاسر - نکا اشاره کرد و گفت: با این حال باز هم باید تلاش لازم در این زمینه انجام شود تا شرایط امسال گازرسانی وضعیت خوبی داشته باشد.

مدیرعامل انتقال گاز ایران با بیان اینکه خط لوله دامغان - نکا گازدار شده است افزود: باید از این خط به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه بحث آماده بودن خط مهمترین بحث است بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در ارتباط با ایستگاه شیر در تاکام انجام شود.

توکلی در ادامه با توجه به عبور خط لوله از روستاهای متعدد به طرح‌های هادی روستاها اشاره کرد و گفت: طرح هادی که امروز تعریف می‌شود باید از ما تبعیت کند و بحث حریم دقت و حساسیت زیادی دارد چراکه حریم از موضوع اجتماعی و فنی به مسئله عمومی تبدیل می شود و مسئله عمومی قابل کنترل توسط سازمان نیست.

وی با بیان اینکه تغییر کلاس جزء اولویت‌ها نیست  یادآور شد: بخش زیادی از منابع داخلی بوده و منابع داخلی هم محدود است.

این مسئول به بحث برون سپاری اشاره و تاکید کرد: به سمت نیروهای کیفی برویم و کارها را واگذار کنیم.

وی در پایان سخنان خود با تشکر از مدیر منطقه 9 گفت: از اقدامات و پروژه‌های مطلوب و اثربخش این منطقه تقدیر و تشکر می‌کنم.

داوودی نژاد مدیر منطقه نه عملیات انتقال گاز نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد منطقه نه در پروژه‌های در دست اجرا پرداخت.

داوودی نژاد با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام منطقه نه اظهار کرد: برای اولین باردر کشور تعمیرات اساسی توسط نیروهای منطقه نه در تاسیسات تقویت فشار گاز نکا صورت گرفته است.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در مراحل پایانی قرار دارند و 90 درصد پیشرفت داشته اند بیان کرد: 205 مورد رودخانه طغیانی در محدوده منطقه 9 در3 استان شمالی داریم که ایمن‌سازی در بحث رودخانه‌ها توسط منطقه صورت می‌پذیرد و در صورت لزوم و شرایط سخت پیمان سپاری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در ارتباط با ساختمان مرکزی که اخیرا آغاز شده است 4 درصد پیشرفت پروژه داشته ایم.

مدیر منطقه نه عملیات انتقال گاز همچنین از کمبود نیروی برخی واحدها خصوصا در تاسیسات رشت و نکا هم صحبت به میان آورد.

در این جلسه معاونین و روسای ادارات منطقه 9 نیز به بیان گزارشات و عملکردها پرداخته و نقطه نظرات مدیرعامل انتقال گاز ایران و هیئت همراه اخذ شد.

در این بازدید یک روزه از ایستگاه شیربین راهی تاکام، وضعیت رانشی زمین در بخش چهاردانگه ساری، احداث ساختمان مرکزی و تاسیسات تقویت فشار گاز نکا و همچنین از توربین MAN بازدید میدانی صورت گرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 780424
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.