محمد آرمین ،انتخاباتی که با شگفتی همراه بوده و توجهات ملی را به خود جلب کرده است.

اکنون پس از یک سال که از گذشت ان انتخابات میگذرد، می توان به وضوح شاهد تحولات مثبتی در سطح شهرستان بود.

گشایش کمربندی جنوبی، ایجاد ثبات در فعالیت های دو مجموعه بزرگ تولید گوشت و مرغ در شهرستان، آغاز مرحله اجرایی احداث برج اصناف، انعقاد قرارداد واگذاری زمین جهت احداث بیمارستان خیریه و صدها پروژه ریز و درشت دیگر از دستاوردهای فعالیتهای نماینده شهرستان تاکنون بوده است.

در ماه گذشته انتصاب فرماندار جوان و خوش فکر که با انرژی و تلاش مضاعف در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام برمیدارد، خبر خوشایندی برای شهروندان بود. فرمانداری برامده از کادر باتجربه وزارت کشور که با تحصیلات مرتبط و تفکرات توسعه محور، تمام وقت در راه رسیدن به بابلی توسعه یافته درحال تلاش است.
باتوجه به شناخت چندین ساله ام از ایشان و در چند جلسه گفتگویی که با وی داشته ام، ایشان را فردی سالم، دلسوز و علاقمند به مباحث سرمایه گذاری و جذب فعالیت های زیرساختی دیده ام.

امروز نیز خبر انتخاب شهردار بابل و استاندار مازندران در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد.
شهردار بابل از بین 4 گزینه موجود انتخاب شد. روندی که کاملا دموکراتیک بوده و تمام مراحل اخذ رزومه، ارائه برنامه ها، گزینش و رای گیری در محیط شورا و به تلاش و اختیار اعضای محترم شورای شهر انجام شد که به انتخاب بهترین گزینه موجود انجامید. فردی که دارای تخصص و تحصیلات و سابقه کاری مرتبط بوده و تعامل گرایی و اخلاق مداری از ویژگی های برجسته ایشان می باشد.

خبر انتصاب استاندار نیز باتوجه به طولانی شدن در روند گزینش و حواشی مطرح شده، قطعا انتخابی به نفع استان می باشد. استاندار جدید فردی با تحصیلات عالی در خارج از ایران بوده که شادابی، انضباط، پویایی و کلان منظری اش می تواند به روند توسعه استان کمک زیادی کند.
استاندار جدید علی رغم غیر بومی بودن، علاقمندی خوبی به پذیرش این سمت در استان نشان داده است. البته شناختی که بنده از ایشان دارم باتوجه به توصیفات دکتر نجفی، نماینده شهرستان بابل که در چند مصاحبه از ویژگی های بارز اسلامی سخن گفته است شکل گرفت. در شرایطی که برخی رسانه ها خبرهای ضدونقیضی درخصوص عدم انتصاب ایشان منتشر کردند، نماینده بابل اسلامی را از زمره 5 استاندار شاخص کشور برشمرد که می تواند عملکرد چشمگیری داشته باشند.
دکتر نجفی شناخت خود از استاندار جدید را با سابقه 20 ساله و بسیار عمیق توصیف کرد که باتوجه گفته های ایشان، باید به انجام تحولات مثبت در استان و شهرستان امیدوار بود.

اکنون که شرایط مدیریتی در استان و شهرستان تا این اندازه مطلوب است، میتوان به تسریع در روند توسعه و پیشرفت در شهرستان امیدوار بود.
کلید خوردن چند پروژه کلان که درحال پیگیری است و برنامه های متعدد و بسیار خوبی که در دستورکار قرار دارد، می تواند نویدبخش آینده ای روشن برای استان مازندران و خصوصا شهرستان بابل باشد.

امیدوارم با همفکری و هم افزایی بیشتری درکنار هم، روبسوی آبادانی گام برداریم.

محمد آرمین مدرس دانشگاه و فعال اجتماعی

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779386
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.