بهزاد محمودی روز شنبه در آستانه دیدار تیمش با شهرداری ارومیه به خبرنگار ایرنا گفت که در فصل جاری با انحلال تیم عمران شهرداری برای جلوگیری از حذف سهمیه مازندران در والیبال لیگ برتر ، تیم سارویه تشکیل شد و در دوران بلاتکلیفی باشگاه 6 بازیکن تاثیر گذار و با تجربه از تیم ما خارج شدند.
وی افزود : ما برای بازی در لیگ برتر با رفتن بازیکنان تاثیرگذار از نیروهای جوان و بومی استفاده کردیم که برای هماهنگی تیمی نیاز به زمان دارند و گرچه وضعیت ما برای بازی بهتر می شود ، ولی نمی توانیم امیدی به قرار گرفتن در جمع هشت تیم در مرحله دوم این رقابت ها داشته باشیم.
محمودی گفت : در فصل جاری باید تماشاگران ما با حمایتشان از تیم سارویه کمک کنند تا بتوانیم در جمع تیم های لیگ برتری برای فصل بعد بمانیم و استارت برای رسیدن به جایگاه بالاتر را در سال آینده برنامه ریزی کنیم.
تیم سارویه در 2 بازی گذشته یک برد خانگی را در برابر رعد پدافند کاشان و یک باخت را در برابر تیم خاتم اردکان در یزد تجربه و 3 امتیاز در کارنامه اش ثبت کرد.
این تیم در هفته سوم رقابت های والیبال لیگ برتر چهاشنبه 26 مهر ماه ساعت 16 در سالن سید رسول حسینی میزبان تیم شهرداری ارومیه است ، تیمی که 2 بازی گذشته را به حریفان واگذار کرد .
تیم اورمیه در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال مقام سوم را کسب کرده بود.
** جدال سخت ساروی ها با ارومیه
سرمربی سارویه گفت که بازیکنانش رقابت سختی را با تیم قدرتمند ارومیه در هفته جاری در پیش رو دارند و حریف برای جبران دو شکستی که در 2 بازی گذشته داشته، به ساری می آید.
محمودی اظهار داشت : ما به دنبال افزایش تمرینات پیش از مسابقه برای هماهنگی بیشتر برای بازیکنانمان هستیم و با نظم بخشی به تیم جوان خودمان انتظار می رود تا حداقل بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی اضافه کرد : پیش بینی ما این است که در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم و چشم ما نیز به دنبال حمایت تماشاگران و مسوولان استانی و شهرستانی است.
مازندران 2 نماینده در رقابت های والیبال لیگ برتر دارد که یکی از آنها تیم کاله آمل است که در 2 هفته اخیر ، بازی اول را در خانه به سایپا تهران واگذار کرد و بازی دوم این تیم با ایرانیان گنبد نیز به دلیل مشکلات باشگاه میزبان این دیدار انجام نشد.
در رقابت های والیبال لیگ برتر 12 تیم حضور دارند که در نهایت 8 تیم به مرحله دوم صعود می کنند و 2 تیم 11 و 12 نیز حذف و به رده پایین تر این رقابت ها سقوط خواهند کرد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.