سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس115 مازندران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت که در حادثه نخست که پنجشنبه شب در روستای ' پلور ' در جاده هراز بر اثر ریزش سنگ های روان از کوه بر روی خودرو پرایدی عبوری رخ داد ، 2 نفر از سرنشینان زن این خودرو مصدوم و توسط اورژانس 115 امداد رسانی شدند.
زکریا اشکپور افزود : همچین در سانحه دیگری که پیش از ظهر امروز جمعه در جاده آمل به سرخرود شهرستان محمودآباد رخ داد ، با برخورد دو خودروی سواری پراید و زانتیا ٨ نفر از سرنشینان آنها مصدوم شدند.
وی گفت که در پی این سانحه بلافاصله آمبولانس های پایگاههای اورژانس آمل 2 ، سرخرود و کلوده به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را که شامل ٢ کودک ، ٢ زن و چهار نفر مرد بودند ، پس از مداوای اولیه به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل کردند.
کم عرض بودن و نداشتن شانه خاکی از مشکلات جدی و چند ساله جاده آمل به محمودآباد است که که سبب وقوع حوادث رانندگی در این مسیر می شود.
همچنین در تصادفی دیگر که پیش از ظهر جمعه در خروجی شهر آمل به سمت جاده هراز در کیلومتر حدود یک این جاده حد فاصل پلیس راه سابق آمل رخ داد ، عابر پیاده 51 ساله بر اثر برخورد با سواری پراید جان باخت.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.