علیرضا یونسی روز یکشنبه در نشست توجیهی بخشداران استان مازندران در مجتمع رفاهی بانک کشاورزی بابلسر افزود: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که مدیران به بهانه داشتن جلسه و کار یا تماس تلفنی در را به روی مردم ببندند و اجازه ورود مردم به دفتر کار خود را ندهند.
وی اظهارداشت: فرصت خدمت رسانی به مردم بسیار اندک است و بخشداران باید تلاش کنند برای پیشرفت بخش خود برنامه های راهبردی ارائه دهند.
وی ادامه داد: مردم به دولت روحانی دل بسته اند و با حضور خود در انتخابات پرشکوه و انتخاب مجدد رییس جمهور علاقمند هستند که برنامه های این دولت اجرایی شود.
وی اظهارداشت: بخشداران باید قدرت تعامل با دیگران را داشته باشند و در چهارچوب قانون کارهای خود را پیش ببرند و به طور جدی از قانون گریزی برحذر باشند.
وی افزود: این قانون است که زمینه پایداری یک کشور را فراهم می کند و بی قانونی و پارتی بازی آسیب های بسیار جدی برای کشور است و بخشداران باید این اصل مهم را مد نظر قرار دهند.
یونسی گفت: آمار بیمه شده روستائیان و عشایر در مازندران پایین است و این قابل قبول نیست و همه باید با استفاده از ظرفیت های مختلف رسانه ها و نصب بنرهای مختلف در سطح روستاها اهمیت این نوع بیمه را برای افکار عمومی تشریح کنند.
در ادامه سید علی اسد فرماندار بابلسر نیز در این نشست گفت: اگر بخواهیم آمار بیمه روستائیان و کشاورزان در سطح مازندران را افزایش دهیم باید اعتماد سازی کنیم و روستائیان به این باور دست یابند که این بیمه برای آنان ارزشمند است و به نفع خانواده آنان خواهد بود که در این پوشش بیمه ای قرار بگیرند.
وی افزود: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا هزینه های اجتماعی را به حداقل برساند و چتر پوشش بیمه ای را افزایش دهد و از سویی دیگر هزینه های کمتری را از مردم دریافت کنند که امیدواریم مردم نیز از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
461 هزار نفر در استان مازندران واجد شرایط بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که تاکنو 75 هزار نفر زیر چتر این نوع بیمه قرار گرفته اند.
نشست بخشداران استان مازندران صبح امروز یکشنبه در مجتمع بانک کشاورزی بابلسر آغاز و تا عصر امروز با هدف اجرای سیاست های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ادامه دارد.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.