خیرالله خادمی چهارشنبه در حاشیه بازدید از شبکه راههای استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای اجرای این طرح ها 2 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است .
مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل و نقل کشور گفت : میزان اعتبار ابلاغی شبکه ریلی کشور در سال جای نسبت به سال قبل 70 درصد بیشتر شده است .
معاون وزیر راه و شهر سازی دلیل این افزایش اعتبار را توجه ویژه دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به موضوع زیر ساخت شبکه ریلی کشور اعلام کرد .
خادمی همچنین گفت : ساخت 9 هزار کیلومتر شبکه ریلی جدید در دولت دوازدهم برنامه ریزی شده است که سه هزار و 400 کیلومتر از آن در حال اجراست .
وی افزود : تا کنون طرح مطالعاتی چهار هزار و 500 کیلومتر شبکه ریلی به اتمام رسید و طرح مطالعاتی یکهزار کیلومتر دیگر هم در دستور کار قرار دارد .
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : طرح هایی که امسال به بهره برداری می رسند مربوط به استان های همدان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه و گیلان هستند .
معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مازندران سفر کرده است تا از طرح های راهسازی این استان بازدید کنند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.