به گزارش خبرنگار ایرنا، این نگارخانه در متراژ 400 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال ظرف مدت 6 ماه احداث شده است.
رئیس دانشگاه مازندران در آئین افتتاح این نگارخانه گفت: گشایش این نگارخانه برای دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندارن بسیار مهم است و از این پس دانشجویان آثار تولیدی و دست ساخته های خودشان را در این نمایشگاه در معرض دید قرار می دهند.
سید خلاق میرنیاء افزود: آنچیزی که تولیدات دانشجویان را ممتاز می کند تولیدات برمبنای دانش بنیان است و به صورت علمی اثری که می خواهد خلق شود مورد ارزیابی قرار گرفته و تولید می شود.
وی اظهارداشت: دانشگاه مازندران آمادگی کامل دارد که آثار تولیدی دانشجویان را در این نگارخانه و حتی اگر نیاز باشد در بخش های دیگری از این دانشگاه در معرض دید نمایش قرار دهد.
وی از مدیران هنر و معماری خواست تا زمینه فروش آثار تولیدی دانشجویان را به داخل و خارج از دانشگاه برای عموم مردم مهیا کند.
میرنیاء گفت: از این پس آثاری که دانشجویان خلق یا تولید می کنند بنام خودش و نام استاد باید در معرض دید قرار گیرد.
رییس دانشگاه مازندران گفت: گشایش این نگارخانه باعث می شود که آثار دانشجویان و اساتید در معرض دید قرار گیرد و دیده شود.
نگارخانه دانشگاه مازندران امروز چهارشنبه با نمایش 300 اثر هنری اعم از دست ساخته هایی از چوب، سفال ، اثر سنتی و غیر آن دانشجویان این دانشگاه در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران گشایش یافت.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.