به گزارش خبرنگار ایرنا ، حبیب حسین زادگان روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره روستای آلکله شهرستان تنکابن افزود : از همین محل، مبلغ 40 میلیارد ریال برای جبران بخشی از عقب ماندگی های تجهیز اماکن ورزشی تنکابن در نظر گرفته شد.
وی اظهار داشت : خانه کشتی و خوابگاه ورزشی تنکابن نیز در لیست پروژه های تخصیصی قرار دارد تا هر چه سریعتر روند اجرایی آن به اتمام برسد و مردم از مزایای ان بهره مند شوند.
حسین زادگان اولویت دولت یازدهم را توجه به ورزش در روستاها برشمرد و خاطرنشان کرد : این راهبرد مسلما در دولت دوازدهم با جدیت ادامه خواهد داشت تا انقلابی در ورزش روستایی کشور ایجاد شود.
وی با بیان اینکه تلاش دولت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم است ، تصریح کرد : دولت با وجود تنگناهای مالی بسیار تلاش دارد تا پروژه های نیمه تمام در کشور تامین اعتبار شوند و هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران یادآور شد : مازندران گنجینه استعداد های ورزشی است و باید با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم آنها را شکوفا نماییم.
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این آیین با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر افزود : این دو بزرگوار کمتر از 2 ماه فعالیت داشتند اما تبدیل به الگوی رفتاری برای تمامی مدیران دستگاه های اجرایی شدند .
سید امیر حسینی جو اظهار داشت : باید مسئولان عمل و رفتارشان را در مسیر شهدا و آرمان های امام راحل قرار دهند تا مردم از آنها راضی باشند.
وی تخصیص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد : هر چقدر که بتوانیم در این زمینه زیرساخت ها را تقویت نماییم و مردم را به ورزش کردن ترغیب کنیم راحت تر می توانیم مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه را برطرف نماییم.
سالن ورزشی چند منظوره روستای آلکله در زمینی به مساحت 7 هزار متر با زیر بنای 2 هزار و 560 متر ساخته خواهد شد.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن واقع در غرب مازندران حدود 7 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده دارد.
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.