مدیرکل بیمه ایران مازندران از فعالیت بیش از 400 نمایندگی بیمه ایران در استان مازندران خبرداد.

مدیرکل بیمه ایران مازندران ، در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه امروز گفت :با رشد تکنولوژی و تفاوت در نیازهای جامع امروز ، باطبع رسانی ها هم باید بروز رسانی شوند.

بهرام دارایی افزود: اکنون رسانه‌های مجازی در اطلاع رسانی به موقع و سریع نقش اثرگذار دارند و تقویت این فعالان رسانه ای در صنعت بیمه برای کشور نیز اثرگذار است.

وی باز بیمه ایران بعنوان نخستین و بزرگترین و تنها شرکت بیمه بازرگانی دولتی نام برد و تصریح نمود: در سال 94 رشد بیمه ایران در کشور 4و در سال 95 به 16 درصد رسیده که این میزان در استان به ترتیب 7 و 21 درصد است.

مدیرکل بیمه ایران  مازندران گفت: ضریب نفوذ بیمه ایران در کشور 2.1 و در استان مازندران نیز 3.4 بوده و این بیمه در کشور به‌طور میانگین روزانه 280 میلیارد و در مازندران نیز 15 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

دارایی وی رشد خسارت بیمه در کشور در سال 94 را ، 8 درصد و در سال 95  را 22 درصد عنوان کرد وگفت:این میزان در مازندران 16 و 20 درصد بوده است.

وی از افزایش بیمه نامه در سال 95 نسبت به سال 94 اشاره و افزود: 825 هزار بیمه‌نامه در سال 94 به 909 هزار بیمه‌نامه در سال 95  اقبال و اعتماد  مردم مازندران به بیمه ایران است.

مدیرکل بیمه ایران  مازندران افزود: روزانه 15 میلیارد ریال خسارات به بیمه‌شدگان توسط بیمه ایران در بخش‌های  اتومبیل ،درمان، مسئولیت و... پرداخت کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 ،به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تصریح نمود:بیمه ایران به نوبه خود در جهت اشتغالزایی گام های مثبتی برداشته و در همین راستا بیش از 1200 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در غالب نمایندگی و نیروهای زیرمجموعه مشغول به فعالیت هستند.

دارایی از فعالیت بیش از 400 نمایندگی بیمه ایران در استان مازندران خبرداد و گفت : بیمه ایران 37 درصد از سهم بازار بیمه عمر را به خود اختصاص داده است و یک نگاه تأمین اجتماعی دارد که در واقع مکمل بیمه است.

وی همچنین به اشاره به چشم انداز سال 96 تصریح کرد:امسال در بخش بیمه عمر فعالیت هایی صورت گرفته است .

دارایی گفت : از ابتدای امسال 45 نمایندگی بیمه عمر مجوز دریافت کردند و حدود 150 نفر در این بخش فعالیت می کنند .

مدیرکل بیمه ایران در مازندران  با بیان اینکه همکاران بیمه ای ما تمام تلاش خود را در جهت رضایت مردم بکار بسته اند ،خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم متناسب با جهان حرکت کنیم باید قضاوت به بیمه را تغییر دهیم و این مستلزم همکاری مردم و رسانه هاست.

وی در پایان با اشاره به بیمه منازل روستایی در استان  گفت: جلساتی با مسئولین مربوطه در این راستا برگزار شد وبزودی گام های اولیه در این خصوص برداشته خواهد شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.