به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در دومین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی با اعلام این خبر افزود : یکی از ظرفیت های اساسی استان در 710 هکتار تولید انواع گل و گیاه و محصولات کشاورزی است و صادرات این محصولات به عنوان یکی از عمده ترین قابلیت های استان مازندران به شمار می رود و توسعه صادرات در این بخش نیازمند گسترش زیر ساخت های تجاری نظیر پایانه های صادراتی است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به اهمیت و ضرورت راه اندازی پایانه صادرات گل و گیاه و محصولات کشاورزی استان در شهرستان عباس آباد تصریح کرد : با توجه به میزان هزینه ای که در این پایانه صورت گرفته شایسته نیست از این ظرفیت و سرمایه عظیم برای رونق اقتصادی منطقه بهره گیری نشود. رئیس کارگروه تخصصی امور اقتصادی ضمن تأکید بر تلاش دستگاههای اجرایی در جهت حمایت از این پروژه مهم اظهار داشت: تمامی دستگاههای اجرایی و مجموعه مدیران استانی در جهت احیای دوباره این پایانه به عنوان یک ظرفیت استانی و ملی جدیت دارند.
ایشان در ادامه گفتند : با توجه به هماهنگی ها و پیگیری های مستمر انجام شده در حال حاضر اتحادیه سراسری محصولات گلخانه ای و گل و گیاه کشور مدیریت این مجموعه را برعهده گرفته و در حال عملیاتی نمودن برنامه های خود برای احیای این پروژه می باشد.
حسن خیریانپور در بخشی دیگر از سخنان خود به سابقه فعالیت شرکت تجهیزات مدارس ایران در استان مازندران اشاره و از این شرکت به عنوان یکی از پتانسیل های بالقوه ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان نامبردند و افزودند : بهسازی ماشین آلات و دستگاههای موجود بازاریابی دقیق و منظم داخلی و در نهایت ایجاد تنوع در ساخت محصولات تولیدی ، می تواند یکی از راههای ارتقاء و گسترش این مجموعه تولیدی بزرگ در استان مازندران باشد . و با حمایت همه جانبه دستگاه های مرتبط به ویژه وزارت آموزش و پرورش ،شهرداری ها و ... این شرکت می تواند به جایگاه شایسته خود در این صنعت دست یابد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717206
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.