حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حجت الاسلام ابراهیم حیدری اظهار داشت:چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در استان برگزار می شود

وی افزود:این دوره از مسابقات از روز دوشنبه 9 مردادماه به مدت چهار روز در ساری برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد،گفت:روز دوشنبه 9 مرداد آغاز و روز پنجشنبه 12 همین ماه با اعلام نفرات برتر پایان می یابد.

وی با اعلام این خبر که افتتاحیه این مسابقات صبح در روز دوشنبه 9 مرداد در باشگاه برق ساری برگزار می شود،ادامه داد:مسابقات قرآن بخش خواهران در روزهای 9 و 10 مرداد و برادران در روزهای 11 و 12 همین ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه سازمان اوقاف در سه حوزه، موقوفات، قرآن و آستان مقدس امامزادگان فعالیت می‌کند،گفت: برگزاری مسابقات قرآن یکی از اصلی ترین برنامه هاست

همه ما مدیون قرآن کریم هستیم و در این راه باید تلاش کنیم تا کلام الهی در جهان هرچه بیشتر نشر داده شود و در کنار تلاوت قرآن باید به فرمایشات الهی عمل کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.