مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از فعالیت کمیته نظارت و ارزیابی بر تسهیلات طرح رونق تولید در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید مصطفی موسوی گفت: پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، اقدامی ارزشمند و مهم در رونق واحدهای تولیدی و صنعتی بوده، چراکه بخش مهمی از مشکلات واحدها مربوط به تسهیلات و کمبود نقدینگی است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به فعالیت گروه نظارت و ارزیابی بر تسهیلات پرداخت‌شده از محل بسته رونق تولید در استان اظهار داشت: این کارگروه شامل نماینده استانداری، سازمان صنعت، اداره کار، شرکت شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و نماینده بانک‌های عامل با مراجعه حضوری به واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات، ضمن بررسی روند دریافت، میزان اثربخشی بسته رونق تولید را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: پیشگیری از انحرافات احتمالی تسهیلات رفع موانع تولید و آسیب‌شناسی دستورالعمل از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه است.

وی تصریح کرد: با حمایت بانک‌های عامل در استان و تسهیل پرداخت تسهیلات، شاهد تحقق تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و اشتغال خواهیم بود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: نظارت بر عملکرد طرح رونق تولید و کسب اطمینان از اجرای برنامه‌ها و تعهدات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، بسیار تأثیرگذار بوده و موجب تقویت بخش تولید، توسعه، ایجاد اشتغال و افزایش تولید خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.