وی عصر روز سه شنبه در حاشیه آبگیری سد گلورد شهرستان نکاء در شرق مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود : ما به عنوان مجموعه دولت یازدهم به ریاست آقای روحانی تا روز آخر به خدمتگزاری به مردم ادامه خواهیم داد.
چیت چیان ماندن یا نماندنش را درکابینه منوط به نظر شخص رئیس جمهوری دانست.
سد گلورد که کار مطالعاتی آن در سال 1346 آغاز شده و به مدت بیش از سه دهه مسکوت مانده بود از سال 79 در دستور کار قرار گرفت ولی با وجود وعده های مکرر برای آبگیری در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 سرانجام با تدبیر دولت یازدهم به بهره بردرای رسید.
برای ساخت این سد در مجموع تاکنون 2 هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شد که یکهزار و 700 میلیارد ریال آن در دولت یازدهم تامین شد.
همچنین امروز با حضور وزیر نیرو طرح آبرسانی به شهرستان های نکاء ، بهشهر و گلوگاه از محل آب سد گلورد اجرایی شد.
** توصیه وزیر نیرو به صرفه جویی در مصرف آب و برق
وزیر نیرو همچنین با استناد به پیش بینی سازمان هواشناسی ، گفت : روند افزایش دما در 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت.
وی افزود : با روند افزایش دما ، میانگین مصرف آب و برق نیز افزایش خواهد یافت و مردم با صرفه جویی و مدیریت مصرف درآب و برق به سایرشرکت های خدمات رسان کمک کنند.
چیت چیان گفت : اگر مصرف از سوی مشترکان مدیریت نشود با احتمال قطع شدن آب و برق مواجه می شویم و با مدیریت مصرف مشکل ما رفع خواهد شد.
** حذف آبرسانی با تانکر در دولت یازدهم
وزیر نیرو همچنین با تاکید بر این که دولت تدبیر امید در زمینه تامین زیر ساخت آب و برق کارهای بزرگی انجام داده است ، گفت : حذف آبرسانی با تانکر به خصوص در روستاها از مهم ترین اقدام زیرساختی دولت یازدهم بوده است.
چیت چیان افزود : در استان مازندران برنامه ریزی برای تامین آب شرب در حال انجام است و تا پایان دولت دوازدهم تمام شهرهای مازندران از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.
وی با اشاره به نیمه کاره ماندن سد هراز ، پیش بینی کرد تا این پروژه تا سه سال آینده افتتاح شود.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.