امیرحسین عسگر زاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک تصادف که ساعت 23شب گذشته در مسیر رویان به نوشهر در منطقه ملکار اتفاق افتاد، یک دستگاه خودروی وانت پیکان از جاده خارج و با گاردریل برخورد کرد.
وی تصریح کرد: آمبولانس های پایگاه هلال احمر سی سنگان شهرستان نوشهر بلافاصله پس از دریافت گزارش تصادف به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدام های رهایی سازی سرنشین های این خودرو و انجام اولیه درمانی ، مصدومان را به بیمارستان امام خمینی نور انتقال داده اند.
وی خاطرنشان کرد: در این تصادف یک مرد 33 ساله در دم جان سپرد و 2 سرنشین دیگر مصدوم که یک خانم 30 ساله به بیمارستان طالقانی چالوس و پسر بچه 4 ساله نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافتند.
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر افزود: در حادثه دیگر عصر گذشته ساعت 18 یک موتور سیکلت با 2 سرنشین در مسیر نوشهر به رویان در منطقه کهنه سرا با یک خودروی پراید برخورد کرد که منجر به زخمی شدن خانم و آقای 30 و 33 ساله اهل تنکابن شدند.
وی گفت: در کمترین زمان بعد از اطلاع از این حادثه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدنو مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافتند.
براساس آمارهای پلیس راهور کشور 70 درصد از تصادفات جاده ای در کشور به دلیل خستگی و سرعت غیر مجاز است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.