به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله رضیان روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در قائمشهر از حضور گسترده مردم تشکر کرد و افزود : روز جهانی قدس روز جهان اسلام و نماد وحدت در برابر مبارزه با رژیم صهیونیستی است که هر ساله پرشور تر از سال گذشته برگزار می شود.
وی ادامه داد : مردم با حضورگسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که با توجه به شرایط خاصی که در منطقه خاورمیانه ایجاد شده ، نباید اجازه داد تا مظلومیت فلسطین قربانی آن جنایت ها شوند و جنایت های رژیم صهیونیستی نادیده گرفته شود.
این نماینده مجلس گفت : این که ما شاهد درگیری ها در اطراف منطقه خود هستیم به دلیل نقشه هایی است که در زمان ریاست جمهوری بوش در15 سال پیش در کاخ سفید طراحی شده تا خاورمیانه را به تصاحب خود در آورند اما آنچه که امروز شاهد آن هستیم برملا شدن تمام نقشه های دشمن بوده است.
رضیان با اشاره به اینکه طی سال های گذشته جنگی را در افغانستان به راه انداختند و آمریکا تمام تلاش خود را برای تسلط افغانستان به کار گرفت ، افزود : بعد از آن رژیم صهیونیستی با حمایت اعراب منسجم به سراغ لبنان رفتند و قصد نابودی حزب الله را داشتند و در آن زمان جنگ 33 روزه را به راه انداختند اما به همت ملت غیور حزب الله لبنان آنها نتوانستند به نقشه پلید خود برسند و شکست سختی را متحمل شده اند.
وی ادامه داد : بعد از فلسطین ؛ در نهایت به سراغ سوریه رفتند تا در سوریه بتوانند آنچه که مقاومت اسلامی است ، شکست دهند ؛ اما توان ملت سوریه در کنار حمایت ایران باعث شد تا امروزه آنها نتوانند در توطئه های خود که می خواستند حلب را به عنوان پایتخت گروه تروریستی قرار دهند موفق شوند بلکه شکست خفت باری را متحنل شدند.
این نماینده مجلس گفت : همچنین با ایجاد داعش به عراق حمله کردند و تا دروازه های بغداد رسیدند که در آنجا قصد تسلط به اماکن امامان شریف را داشتند اما همت ملت عراق و حمایت ملت ایران در این راستا هم نقشه های آنان را برملا کرد و امروز نتوانستند داعش را بر عراق مسلط و در منطقه حکومت راه اندازی کنند.
رضیان با بیان اینکه حتی نقشه های دیگری را در کشور ایران برنامه ریزی و گروه تروریستی را وارد مجلس و مرقد امام کردند گفت که در این نقشه هم به همت فرزندان غیور ایران شکست سختی را متحمل شده اند و آنچه که به عنوان نقشه خاورمیانه این بدصفتان بوده به نتیجه نرسیده است.
وی حضور پرشور مردم در تمام عرصه ها را حاصل این موفقیت ها اعلام کرد و گفت : همچنین با درایت و تیزبینی رهبر کبیر انقلاب نقشه های استکبار برملا شد اگر چه در منطقه ما آشوب های زیادی به پا شده اما لطف ایزد الهی همیشه در پیروزی ها شامل حالمان شده است.
او افزود : همچنین حضور فرزندان مدافعان حرم در کنار ملت مظلوم منطقه باعث شد تا امروزه در کشور شاهد امنیت باشیم.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.