فرمانده انتظامی مازندران روز پنجشنبه در آئین رزمایش مشترک آمادگی نیروهای انتظامی و امدادی طرح دریا ویژه تابستان گفت : 2 هزار و 500 نیروی امدادی و نیروی انتظامی استان تابستان امسال خدمات به مسافران را انجام می دهند .
سردار سید محمود میر فیضی با اشاره به فعالیت 10 کمیته خدمات سفر تابستان در مازندران ، افزود : همگام با فعالیت نیروهای انتظامی ، دریابانی ، نیروهای دستگاههای خدمات رسان هلال احمر و اورژانس در این مهم فعالیت دارند.
وی ادامه داد : امسال طرح دریا در مازندران با چشم انداز رفع نواقص و ایرادات سالهای گذشته اجرا می شود .
به گفته فرمانده نیروی انتظامی مازندران در 2 قالب اجرایی و اجتماعی فرهنگی خدمات رسانی به مسافران در قالب طرح دریا انجام می شود .
وی در تشریح فعالیت هایی که در قالب اجتماعی – فرهنگی طرح دریا اجرا می شود ، گفت : برپایی ایستگاههای امر بمعروف و نهی از منکر و بهره گیری از گروههای مردمی و مذهبی از جمله فعالیت هایی است که در این قالب اجرایی می شود .
سردار میر فیضی افزود : همچنین در قالب اجرایی طرح دریا ، نیروها با حضور در محورهای مواصلاتی ، واحدهای صنفی ، تفرجگاهها و دریا به مسافران خدمات رسانی می کنند .
وی با اشاره به آمارهای ستاد سفر ، گفت : تابستان سال گذشته 25 میلیون نفر شب اقامت مسافران و تردد 127 میلیون خودرو در استان ثبت شد که با پیش بینی 109 درصدی این ارقام ، وظایف نیروهای طرح دریا سنگین تر و بیشتر خواهد شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.