در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) کودکان بی سرپرست موسسه گل یاس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی درمجتمع فرهنگی نیاوران ساری پذیرایی شدند.

به گزارش ایلنا از ساری،احد جاودانی در این مراسم ضمن تشریح فضیلت ماه رمضان  وپذیرایی از ایتام در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) ، اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) داری فضائل وکرامات معنوی و اخلاقی بسیا ربالایی است و سید جوانان اهل بهشت می باشد و برگزاری چنین مراسم ها وجشن های در راستای ترویج فضائل اخلاقی و معنوی این امام همام در زندگی است.

 

وی افزود: پذیرایی از روزه داران  و اطعام دهی  در ماه مبارک رمضان ، باید درسی شود تا با تاسی از این ماه مبارک ، دستگیری از نیازمندان و پذیرایی از مهمانان تداوم پیدا کند.

 

منصوری ، مدیر عامل مجتمع نیاوران در ادامه این مراسم هبستگی اجتماعی به منظور ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان را امری مهم دانست وگفت: دستگیری از نیازمندان و ایتام در ماه مبارک خدا امری خداپسندانه به شمار می آید.

وی افزود:احسان و نیکوکاری، از زیباترین صفات و پرشکوه ‏ترین جلوه‏ های انسانیت است و این احسان، در اوج ظهور خود و در بالاترین درجه خود، به شکل ایثار ظاهر می ‏شود.

مدیرعامل مجتمع نیاوران تلاش در راه رضای خدا و خدمت به محرومین و نیازمندان را امری ارزشمند عنوان کرد و گفت: خدمت به نیازمندان و تلاش برای خشنودی و رضایت آنها، وظیفه دینی و انسانی ما مسلمانان است.

منصوری با بیان اینکه این کودکان از موسسه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گل یاس ساری بوده اند ، افزود: کمک به محرومان و نیکوکاری را پیام جاودانه همه ادیان الهی است.

در ادامه این مراسم با اجرای  ویژه برنامه هایی هفته اطعام نیازمندان ، اکرام ایتام  و میلاد امام دوم شیعیان جهان امام حسن مجتبی(ع)  و اهدای جوایز به کودکان بی سرپرست از سوی مدیر عامل مجتمع نیاوران گرامی داشته شد.

اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز دوشنبه بیست و یکم این ماه سالروز شهادت حضرت علی (ع) با هدف حمایت از ایتام خانواده های نیازمند و حمایت از کودکان‌ بی سرپرست در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.