به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده ، از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد می باشد. 

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و عنوان نمود: این اداره کل با شرو ع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، در سطح کلیه محورهای اصلی ، فرعی و روستایی می باشد.
مهندس نجفی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.
گفتنی است مرکز اطلاعات راههای مازندران نیز با دو شماره 141 (گویا) و 33322320-011 پاسخگوی همه مسافران عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای این استان می باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671430
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.