رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان تا روز شنبه 6 خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه در جاده های ارتباطی استان اعمال می شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از 2 بعدازظهر تا 23 روز جمعه 5 خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسیله نقلیه از 5 بعد ازظهر تا 23 همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلرهادر محور هراز ممنوع و تردد کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز و فردا از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور فیروزکوه هم تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس ‌راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.