فرماندار شهرستان رامسر روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : به دنبال اعتراض 'حسین فیلی' منتخب ششم شورای اسلامی اسلامی شهر رامسر برای بازشماری آرای تعدادی از صندوق ها ، در اجرای ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی قانون شوراهای اسلامی جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت شهرستان شب گذشته تشکیل و با این موضوع به هدف صیانت از آرای مردم موافقت و بازشماری انجام شد.
محمد آزاد افزود : پس از بازشماری صندوق های مورد نظر، آرای حسین فیلی از 2 هزار و 961 رای به 2 هزار و 986 رای افزایش یافت و در نتیجه وی به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی رامسر معرفی شد.
شورای اسلامی شهر رامسر پنج عضو دارد .
فرماندار رامسر گفت : پیش از این اقای محسن کیهان ثانی به عنوان نفر پنجم معرفی شده بود که پس از بازشماری نفر ششم شد و در جایگاه عضو علی البدل قرار گرفت .
وی ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر رامسر را به ترتیب بیشترین آرای کسب شده ، هادی حلاجیان ، مجید درجانی ، سعید صفاتی ، محمدجعفر خلخالی و حسین فیلی اعلام کرد و افزود : محسن کیهان ثانی و میثم اسدیان به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
خبرنگار : عباس احمدی ماچیانی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7515/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.