به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی عصر دوشنبه در گردهمایی ائمه جمعه مازندران با عنوان نقش ائمه جمعه و فرهنگ سازی در عرصه تولید و اشتغال در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان نکا با اشاره به شرکت گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ، افزود : ایران اسلامی امروز یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه است و مردم در این انتخابات با سرلوحه قرار دادن پیام امام و شهدا و رهبری در میدان وارد شدند.
امام جمعه ساری گفت : پیگیری مطالبات و خواسته های مردم، توجه به مردم ضعیف و آسیب پذیر و پیگیری برای رفع مشکلات آنان از مواردی است که توسط رییس جمهور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود : توجه به نسل جوان و ایجاد اشتغال از مسائل مهمی است که باید به آن توجه و به آن پرداخته شود و بدانیم همه ما در برابر جوانان مسئول هستیم و باید برای بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین نقش ائمه جمعه را در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتعال بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و بر نهادینه کردن آن در جامعه تاکید کرد.
طبرسی صداقت را یکی از مهم ترین ویژگی های پیامبران دانست و گفت : در برابر صداقت ، دروغ است که دروغ تباه و باطل است و باید از آن دوری کنیم.
وی افزود : نگاه ما در جامعه باید نگاه عبرت و پند باشد و توجه شود که نگاه ما باید تنها به ذات اقدس الهی باشد و فرمان بر الهی باشیم.
همچنین در این گردهمایی ائمه جمعه شهرهای مختلف استان مازندران و برخی از مدیران کل دستگاههای اجرائی به بیان دیدگاههای خود در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال پرداختند و مسائل و مشکلات و نیازهای شهر و بخش حوزه کاری خویش را بیان کردند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.