به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع می شود و تا 6 بامداد روز شنبه 30 اردیبهشت ادامه می یابد .
بر اساس برنامه محدودیت ترافیکی پلیس راهور استان ، تردد موتورسیکلت به استثناء موتور سیکلت های انتظامی از ساعت 12 روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و کندوان ممنوع است .
** محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و روز جمعه 29 اردیبهشت از این محور ممنوع می باشد.
** محور چالوس - کرج
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
** محور فیروزکوه
- تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 29 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.
همچنین رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان مازندران را دارند ، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری می توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
/1899 7335//
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.