به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا کیانی شب گذشته در همایش 'روحانی تنها نیست' با حضور فرهنگیان غرب مازندران در نوشهر افزود : در این انتخابات در برابر 2نگاه متضاد قرار داریم یک نگاه به دنبال سپر قرار دادن دین، قرآن ،‌امام راحل و امام رضا(ع) برای دستیابی به قدرت و مصادره یکجانبه انقلاب و رهبری و گروه دوم نیز به دنبال توسعه و آبادانی ، آرامش کشور، آزادی و ... هستند.
وی ادامه داد: گروه اول در حالت خوشبینانه می توان گفت به دلیل عدم شناخت دقیق از انقلاب اسلامی دچار این دیدگاه شدند که باید برای منافع خود به دنبال حذف بخش عمده ای از مردم و مسئولان عاشق کشور همچون هاشمی، خاتمی، ناطق نوری و سیدحسن خمینی باشند.
معاون دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: گروه دوم که اقتدار را در برابر قدرت های جهانی می خواهد و معتقدند که باید اقتدار داشت و آن بر دلهای مردم حاکمیت کرد و با ایجاد آزادی، آرامش، آگاهی و آبادانی به توسعه دست یافت.
وی خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی به هر دو جنبه جمهوریت و اسلام به یک اندازه توجه کرد و در این انتخابات جمهوریت را هرچند اگر به ضرر کشور باشد باید تجربه کرد.
وی به هشت سال عملکرد دولت مهرورزی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ روحانی با دست خالی در تمام حوزه های مختلف آوار برداری کرد و مشکل کاهش فروش نفت و تردد نفتکش ها را رفع کرد.
وی به مقایسه آموزش عالی در دوره دولت مهرورزی پرداخت و افزود: در این دوره با افزایش چهار برابری مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و رشد پنج برابری دانشجو شدیم که به تبع آن افت کیفیت آموزش در کشور و بیکاران دانش آموخته را شاهد بودیم.
معاون دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: امروز در یک موقعیت انتخاب تاریخی قرار داریم که با انتخاب نگاه مخالف روحانی که با توجه به اطرافیان آنها به عقب پرتاب خواهیم شد.
وی بر ضرورت بهره گیری از زمان باقی مانده تبلیغات انتخاباتی برای روشن کردن قشرهای مختلف مردم تاکید کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**تنظیم کننده: سید محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.