به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر علی رضا گرزین شامگاه سه شنبه در جمع ستاد حامیان دکتر حسن روحانی در قائمشهر ، افزود :امروز همه امده ایم با هم ، هم پیمان در راستای آزادی ، دفاع از انسانیت و کرامت انسانی سخن بگوییم تا حقی از حقوق مردم ضایع نشود.
وی با بیان اینکه برای بار دیگر تاریخ را اشتباه تکرار نکنیم مواردی را بیان کرد و گفت که مردم همیشه در همه صحنه های تاریخی حضور چشم گیری داشته اند و اصل غافل شدن از ایران اسلامی یک نمونه فراملی است .
مسئول کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سراسر کشور افزود :کسی باور نمی کرد و به صدای سکوت مردم توجهی نداشت که در چنین شرایطی انقلاب ، نهضت 2 خرداد سال 76 و 29 خرداد سال 92 شکل گرفت .
گرزین با تاکید بر اینکه چرا عقب مانده ایم و به توسعه نرسیده ایم ، ادامه داد : برغم انکه عده ایی خواستند موانع رشد در ایران و توسعه یافتگی را بدانند اما 200 سال از ولی عهد اصلاحات اصل قاجار گذشت و همچنان به این پرسش پاسخ داده نشده است ما امروز در چنین فضای متناسب با اصل غافل گیری از یک طرف با 2 جریان مواجه هستیم .
و ی اضافه کرد : در طول تاریخ این 2 جریان نقطه مقابل هم هستند که یک جریان نزدیک بین ، ظاهر بین و دوم جریان روشن اندیش و ژرف اندیش بوده است.
مسئول کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سراسر کشور گفت که براساس این رویکرد روشن بین و ظاهر بین دولت هایی شکل گرفته در طول تاریخ توسعه خواه و دولت هایی که توسعه خوار بوده اند ، دولت هایی که در مسیر توسعه انسان های بزرگی را پرورش داده اند.
گرزین با بیان اینکه دولت های توسعه خوار سد راه مردم بودند و هیچگاه نگذاشتند که دولت مردمی شکل بگیرد ، افزود : براین اساس است که ما همچنان در ان پاسخ 200 سال قبل مانده ایم .
مسئول کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی روحانی در سراسر کشور با اشاره به اینکه اگر ما بخواهیم تاریخ تغییر پیدا می کند و موانع توسعه ایران برطرف خواهد شد ، اگر ما بخواهیم دگرگونی در جامعه ایرانی در وضعیت سیاسی و معیشتی مردم ایجاد شود باید تاریخ را بازخوانی کنیم ، ادامه داد : حتما باید تاریخ گذشته را بخوانیم و یادتان باشد ما کارگزاران امروز تاریخ خود هستیم و فردای خود را می سازیم.
گرزین به یکی از موارد که در توسعه نایافتگی ایران نقش داشت اشاره ایی کرد و ادامه داد : این امر رواج دروغ بود ، زمانی که دروغ با سیاست امیخته شود هیچ چیزی عاید مردم نخواهد شد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.